Werkproces Dijkema’s Autoglas efficiënter en duurzamer dankzij digitalisering


Terug naar Nieuws
Werkproces Dijkema’s Autoglas efficiënter en duurzamer dankzij digitalisering

Dijkema’s Autoglas werkt nu nog efficiënter en duurzamer dankzij digitalisering van het werkproces. Digitale werkbonnen stimuleren snelheid en efficiency in administratieve processen, zowel voor onze klanten als voor ons zelf. Bovendien vermindert dit de papieren administratie aanzienlijk, wat bijdraagt aan een duurzamere bedrijfsvoering.

 

Efficiency

Onze snelle digitale facturering zorgt ervoor dat onze klant of de verzekeraar zeer snel weet waar hij aan toe is. Dit stimuleert snelle afwerking van de financiële kant van het glasschadeherstel of autoruitvervanging. Dit wordt ook zeer gewaardeerd door onze zakelijke klanten in de automotive branche, zoals garagebedrijven, autobedrijven en schadeherstelbedrijven. Onze medewerkers krijgen en verstrekken al hun informatie via hun tabletcomputer, voor snelle en overzichtelijke communicatie met alle betrokken partijen over het werk.

Kwaliteit voor verzekeraars

In het digitale systeem is een koppeling mogelijk met digitale fotografie voor verzending met het dossier naar de verzekeraars. Dit stimuleert de vorming van kwalitatief hoogwaardige dossiers volgens de hedendaagse standaarden van autoschadeverzekeraars. Verzekeringsmaatschappijen zijn met een kwalitatief hoogwaardig digitaal dossier in staat schades snel af te wikkelen en het verzekerd schadebedrag zo snel mogelijk uit te keren.

Duurzaamheid

Digitale administratieve processen dragen bij aan vermindering van papierverbruik. Dat is een duurzame ontwikkeling die helemaal past binnen de filosofie van Dijkema’s Autoglas. Geheel volgens de uitgangspunten van het principe People-Planet-Profit willen wij werken met oog voor onze klanten en medewerkers, de mensen in onze omgeving en de wereld om ons heen van vandaag en vooral morgen. Daarom werken wij maatschappelijk verantwoord en duurzaam vanuit onze (financieel) gezonde organisatie. Zo hebt u morgen ook nog wat aan ons. En wij aan u.

Wilt u meer weten? Neem gerust contact op via (0598) 380400.

 
 

Bekijk ook

Direct via mobiel autoruitschade melden in vier simpele, snelle stappen  Auto met ruitschade? De Schademelding App van Dijkema’s Autoglas maakt ruitschade melden simpel & snel voor professionals in de automotive branche. Automonteurs en schadeherstellers melden de schade direct vanuit de werkplaats of op locatie, wij regelen de rest!
 
Lees het hele bericht
  Bestelt u bij ons een autoruit? Zorg er dan altijd voor dat u het kenteken van de auto daarbij doorgeeft. Want zonder kenteken is het voor ons lastig en vaak zelfs onmogelijk om het juiste autoraam te bestellen. Gaat het om een nieuwere auto? Dan ontvangen wij ook graag het chassisnummer en – indien beschikbaar – het originele nummer van de autoruit. Weet u van welk merk en type auto de ruit op de foto is? Doe mee aan onze prijsvraag en maak kans op een dinerbon!
 
Lees het hele bericht
Ondanks strengere eisen en het aanscherpen van de polisvoorwaarden, heeft Univé ook voor 2017 de samenwerking met Dijkema’s Autoglas verlengd. Dat betekent dat wij in de regio Groningen ruitschade mogen herstellen in opdracht van Univé.  
 
Lees het hele bericht