Hoe goed zijn uw klanten verzekerd voor kosten van ruitschade?


Terug naar Nieuws
Hoe goed zijn uw klanten verzekerd voor kosten van ruitschade?

Zijn uw klanten goed verzekerd voor de kosten van ruitreparatie of –vervanging? Krijgen zij hun ruitreparatie of –vervanging geheel of gedeeltelijk vergoed? En hoe zit het met het eigen risico? Wij werken met alle gerenommeerde verzekeraars, kennen alle voorwaarden en vertellen u graag vooraf precies hoe het in elk individueel geval zit. Dat voorkomt onaangename verrassingen achteraf voor uw klanten.  

Mensen blijken wel eens minder goed verzekerd dan ze denken. Dan kozen ze bij hun autoverzekering voor een lekker aantrekkelijke premie, maar zijn ze daarbij vergeten dat dit wel ten koste ging van hun dekking of dat ze daarmee wel meer eigen risico hebben. En hoewel dit hun eigen keuze is, voelt dit voor uw klant toch niet goed, het gaat ten koste van het gevoel van klanttevredenheid.

Adviseer uw klanten, wij informeren u

Wilt u uw klanten kunnen vertellen hoe het zit met dekking van de kosten van autoruitschade? Stuur ons een foto van de betreffende groene kaart en wij geven u snel alle informatie die uw klant nodig heeft. Dit kan via de app op 06-25043695 of per e-mail info@dijkemasautoglas.nl. Zo kunt u uw klant gedegen adviseren en informeren, een mooi stukje extra service.

Meer variatie in verzekeringen

De variatie in aanbod van autoverzekeringen wordt steeds groter. Verzekeringsmaatschappijen bieden hun klanten meer en meer keuze uit diverse pakketten met uiteenlopende premies en voorwaarden. Zo hebben klanten meer te kiezen. Keerzijde is echter dat de diversiteit het verzekeringsaanbod ook steeds onoverzichtelijker maakt.

Alle gerenommeerde verzekeraars

Wij hebben overeenkomsten met alle gerenommeerde verzekeraars betreffende vergoeding van autoruitreparatie en autoruitvervanging. Zo zijn wij aangesloten bij stichting Glasgarant. Glasgarant is een stichting zonder winstoogmerk die zich ervoor inzet om het afwikkelingsproces van autoruitschade voor verzekerden goed en vlot te laten verlopen. Bij stichting Glasgarant zijn diverse gerenommeerde verzekeraars aangesloten, zoals ASR, Delta Lloyd en ABN AMRO. Bekijk een overzicht van alle aangesloten verzekeraars. Niet alle verzekeraars zijn aangesloten. Met deze maatschappijen – zoals Aegon, Univé en NH1816 (de ‘Noordhollandsche’) hebben wij ook prima ervaringen in de afwikkeling van autoruitschades.

 
 

Bekijk ook

Direct via mobiel autoruitschade melden in vier simpele, snelle stappen  Auto met ruitschade? De Schademelding App van Dijkema’s Autoglas maakt ruitschade melden simpel & snel voor professionals in de automotive branche. Automonteurs en schadeherstellers melden de schade direct vanuit de werkplaats of op locatie, wij regelen de rest!
 
Lees het hele bericht
  Bestelt u bij ons een autoruit? Zorg er dan altijd voor dat u het kenteken van de auto daarbij doorgeeft. Want zonder kenteken is het voor ons lastig en vaak zelfs onmogelijk om het juiste autoraam te bestellen. Gaat het om een nieuwere auto? Dan ontvangen wij ook graag het chassisnummer en – indien beschikbaar – het originele nummer van de autoruit. Weet u van welk merk en type auto de ruit op de foto is? Doe mee aan onze prijsvraag en maak kans op een dinerbon!
 
Lees het hele bericht
Ondanks strengere eisen en het aanscherpen van de polisvoorwaarden, heeft Univé ook voor 2017 de samenwerking met Dijkema’s Autoglas verlengd. Dat betekent dat wij in de regio Groningen ruitschade mogen herstellen in opdracht van Univé.  
 
Lees het hele bericht