‘Dijkema’s Autoglas denkt met je mee’

Gepubliceerd op:

Willem Niemeijer van Niemeijer Autotechniek Onstwedde

“Gemiddeld zo eens per week komt de servicewagen van Dijkema’s Autoglas hier langs om op locatie ruitschadeherstel uit te voeren. Waarom Dijkema? Omdat het klikt. Of Wim Dijkema nou zelf komt of een van de medewerkers, maakt niet uit. Ze weten hoe wij werken en houden rekening met ons en onze klanten. Bovendien vinden wij de informele onderlinge contacten bijzonder prettig.”

“De flexibiliteit is groot, als iets op een bepaald moment klaar moet zijn, dan zorgt Dijkema ervoor dat het klaar is. Gisteren nog, toen stond hier een klant met een kapotte achterruit, een zeker niet alledaagse vraag. De volgende dag was de ruit vervangen. Dijkema handelt de zaken snel en correct af en denkt met ons mee. Dat gaat verder dan alleen ruitschade, ook over andere aspecten van de automotive en het ondernemerschap deelt Wim graag zijn kennis. Als ondernemers staan we naast elkaar. Zo werk ik heel graag samen.”

‘Bijzonder prettige, informele contacten en een grote mate van flexibiliteit’
‘Dijkema’s Autoglas handelt de zaken snel en correct af en denkt met ons mee’
‘Dijkema’s Autoglas denkt met je mee’

Bekijk ook

‘Dijkema’s Autoglas staat altijd voor ons klaar’

Maurice van Veen van Bosch Car Service H. van Bergen in Roden
Lees het hele bericht
 

‘We helpen elkaar, versterken elkaar’

Marcel Spackman van Autoschade Boerma in Winschoten
Lees het hele bericht
 

Glaslift: investeren in veiligheid

Dijkema’s Autoglas speelt graag in op de nieuwste ontwikkelingen en innovatie op het gebied van techniek. Door te investeren in een glaslift is geen ruit meer te groot en voldoen wij arbo-technisch aan de eisen van de arbo wet.  Iedere ruit kan…
Lees het hele bericht